There was an error in this gadget

Thursday, 21 March 2013

Koleksi Jelita Hawa


hari ni nak citer pasal 1 lg tempat yg aku pernah kerja dulu... Kat tunas manja mersing... Bos aku Abg Zam dan Kak Sal... walaupun skang aku dah x keje ngan diorang... dan kedai pun dah ditutup.. aku still baik ngan Kak Sal n Abg Zam......


Aku ngan Bai, Ika, Yana. Sha & Zara


   Gambar yang pertama dari kiri tu gambar aku ngan Baizura,.. Aku n Die keje 1 kedai... kirorang jga aksesori utk pompuan... beg pun kitorang jual... kalo xde keje aku dok bgmbar ngan die la....
   gambar yg ke dua gmbar aklu dengan Ika... kedai die ni dekat situ jugak.... jaga kedai mak die... Jual baju krung,... skang ni pun kedai die x bukak dah
  Gambar yg ke 3 tu plak Ialah Yana... Die ni akk pd Ika.. DIe ni pelakon n model majalah..... Name glamer die Yang Yana....
 Yang ke 4 & 5 plak aku ngan Sha & Zara.... Diiorang jage kedai baju... bos diorang ni bos aku lah jugak... hehehehe... Rindu r time keje sni.... bergelak ketawa nyakat orang,....