There was an error in this gadget

Sunday, 24 March 2013

Birthday Wisyah

Hari ni celebrate Besday Nuradriena Darwisyah.. Anak angkt aku.... myambut ulang tahun yg ke 5... Dan kt bawah ni ade gambar... Sory sayang, baba x dpt datang.. baba keje.. Mama pun x leh mama... Mama keje....

With Mak

My BFF

Hpy BDay anak mama

Adik2 mjamu selera

Mama, Ibu & Umi

Nuradriena Darwisyah

Atok, Aku & Mak

Adik & Aku

Rindu meniaga Bazar Ramadhan

 Dah 2 tahun berturut-turut aku tolong cousin aku meniaga kat bazar.... seronok wei.... tengok gelagat orang... ade gak la yang pandang rendah kat kami... Almaklum la... mybe bagi diorang, orang yg meniaga bazar ni jenis budak x abes skolah.. kdang2 sambil diorg membeli, ayat diorg leh bikin sentap!!! Tapi sabo ajek la kan... pape pun aku sronok.... tp tahun ni aku x dapat tolong kazen aku lg.... Sorry yek kak Ana......

Tugas aku di bazar

Bile sengal da datang

x beli kami tibai



DYMM Sultan Johor 

DYMM Sultan Ibrahim melawat bazar


Lemang (xde kaitan pown)







Sambut menantu

semalam 23.03.03 mjlis sambut menantu Shah & Nyta... Aku ni merangkap mak sedara... tolong la sket2.... x tolong kang ade yg mengata... Tuan umah x mengata tp org lain kang bbunyi... ye dok??? Aku mls la nk ckp byk... tgk jek la pic yg ade kt bawah ni.....
Menyiapkan mkn biadap... eh salah... makan beradap

Nurul, Kak Zana, Aku & Siti
Aliff & Bull

Penganten mkn x hengat dunia!!!

Org selesema (Sham)

Geng CBC -PI1M-