There was an error in this gadget

Friday, 19 April 2013

Lecturer kesayanganku..

Jeng jeng jeng.. mereka ialah Encik Sharul Nizam Bin Ramli & En Saiful... sbbnye... dari sem 1 diorang train aku smpai ler final... Cuma En Saiful smpat smpai aku sem 5 jek.. Sbbnye die dapat job under UITM... Masyuk gitu... Pape pun aku syg mereka bdua ni.. Terutama En Sharul.... Sebab dia train aku dari 0 hingga la aku tau..... Tapi aku x dpt laksanakan amanatnye... Sambung blaja dulu br kawen.... Sbbnye... AKu da kawen dulu... & belajar ni masih dlm prancangan.. Sorry yek encik Sharul...



Zaman belajar dulu....

Rindu kenangan masa belajar... Walaupun berlainan course.. Tapi hubungan tu still baik.... Boleh kuar sama2... tgk wayang sama2..  Rindu... Paling best buat rombongan g megamall... tgk wayang lepas class.... hahahah da mcm rombongan dak skolah........

Geng umah sg isap

eyda, ina n aku

kak ruby n aku

my twin... ira...

azman my bff

mak hayam bsama hanak2nyer

Geng hostel

ngan kak wan

Gara-gara PRU 13 aku ditransfer.......

Ni sume gara2 PRU 13 yang akan diadakan pd 5 mei... Dan aku akan ditarnsfer ke TRiang... Boleh bjimba ngan kak Zana & Siti.. Bestnyer,... Nak tahu knp aku kena pndah... Sbbnye tempat aku keje skang ni merupakan slh 1 tempat membuang undi... So.. skang ni aku kena kemas la sgla barang yg ade..... PC-pc yg ade aku x pegang la.. Biar la manager aku yg wat... Akue kemas file bagai la... Budak2 yg dtg ni siap tanya lagi.. "Akk nk brnti ke... Jgn la brenti kak.. Akk xde x best..." hahahaha... aku pun jawab r.. "akk brnti keje.. Malas nk layan korang,,, Nakal yang amat... Tp lepas pilihanraya kite jmpe balik" hahahahaha... malas nk melalut pnnjang,.. da..................... -mood nk cr kotak-