There was an error in this gadget

Thursday, 5 September 2013

Samsung Ace Plus

Akhirnya samsung Ace Plus dibeli.. gara-gara tipon nokia xpressmuzik aku ni dah giler.... asyik hang memanjang.. pastu kang panas tibe2 n btri cepat kong... da mcm bela saka plak tipon ni... heheheheh Pape pun thanks encik hubby sbb belikan tipon ni.. Sy mtak galaxy y jek.. Sekali die beli galaxy Ace Plus... Kalo saya tau sy mntak Galaxy SIII.. Mane tahu kot2 awk bg iphone ke kat sy kan kan... hehehehe.. pape pun thanks yek....


Cuti semalam...

Semalam aku off day... N aku kuar ngan Siti n my mum.. Tujuan utama sebab aku nk tukar nama wasiat di ASb n siti nak buat kad maybank baru... Lepas duk hampir 2 jam Di Maybank... Kami g makan kat marrybrown...Pekena Bubur... PAstu balik umah...  Da balik umah aku pun wat deco2 bsama eric.. ni pun x abes lg ngemas.... balik keje kang smbung ngemas smula....