There was an error in this gadget

Tuesday, 10 December 2013

attend wedding sue & Epu

Slamat pengantin baru diucapkan untuk Sue dan suaminye... Majlis nikah diadakan pd 6 hb lepas asar... Malamnye malam berinai dan kenduri besar pd 7 hb.. DIsebabkan kekangan waktu bekerja.. Kami geng2 CBC dtg malam berinai.... heheheheh 3 CBC da bkumpul... Triang, Tg Genting n Nitar 2... Bile sume da bgabung mmg la havoc.. Apetah lg Mak pengantin yg kuat melatah... Siap ade joget lambak ko..... heheheheh Tu br malam berinai... hehehehe memang sangat meriah... Untuk Cik Yah.. tengkiu sbb bg goodies bag... hehehehehe





celebrate bday hubby

Celebrate da lame da... baru ari ni ade mase nk update blog.. hahahah zb benor gayenye... 30 nov br bi bday hubby yg ke 26.. N aku celberate kt KFC... Oleh kerane die ni c mkn cake... Jd aku x beli la cake... Aku tempah jek coklat ngan Kak Hana.... Sedap tu... Lalalala..... Ape2 pun smga panjang umor n murah rzki dan smga hubungan kite bkekalan dunia akhirat.... Amin.....











Belangkas....

Lepas balik dari interview ari tu terus cari tempat makan.. Lapar dah perut ni.. Alang2 da smpai kota tinggi aku ajak hubby g makan kt Kedai belangkas Mahkota... Belangkas memang terbaik... Harga masih harga kasih sayang lagi..... hehehehhe lain kali leh ajak g sini lg......
Belangkas....

Exam di MDKT

& disember baru ni bersamaan hari Sabtu.. Aku dapat panggilan untuk menduduki peperiksaan bagi jawatan Penolong Pegawai Tadbir Gred N27 Di Sekolah Menengah Tun Habab Kota Tinggi... Exam ni ade 2 paper... Paper pertama exam uji IQ.. Paper ke dua exam Pengetahuan Am.. Alhamdulillah sumenye berjalan lancar..

SUrat panggilan exam

Paper ke 2.... 


Memang port penjuru dan belakang...

Suasana dalam dewan exam...

Tuesday, 3 December 2013

Banjir di PI1M Sri Damai

Hujan x berhenti selama 2 3 ari ni menyebabkan banyak umah n kawasan yang naik air... Begitu jugak kat tempat kerja member aku... Walaupun 1 company tapi kami bbeza cawangan.... Banjir ni blaku kt Sri Damai Kuantan... Dah la penuh barang2 komputer... huhuhuhu.. Selok la bile da surut sok nk kemas semula.. Kat tmpat aku ni plak kena berjaga2... Almaklumlah berdepan ngan pantai Mersing.. Dan PI1M aku seblom ni pernah diwartakan sbgai lokasi pindah.... Tp Alhamdulillah cuma kampung yang terdekat seperti Air Papan n Tenglu jek yang perlu pindah... Penduduk Kg TG Genting masih berjaga2.... Hujan pun dah berhenti ni... Tp x tau la jap lg kan........

#gambar oleh staff PI1M Sri Damai... -Norman Rashid-

depan PI1M Sri Damai

Dalam PI1M Sri Damai