There was an error in this gadget

Tuesday, 3 December 2013

Banjir di PI1M Sri Damai

Hujan x berhenti selama 2 3 ari ni menyebabkan banyak umah n kawasan yang naik air... Begitu jugak kat tempat kerja member aku... Walaupun 1 company tapi kami bbeza cawangan.... Banjir ni blaku kt Sri Damai Kuantan... Dah la penuh barang2 komputer... huhuhuhu.. Selok la bile da surut sok nk kemas semula.. Kat tmpat aku ni plak kena berjaga2... Almaklumlah berdepan ngan pantai Mersing.. Dan PI1M aku seblom ni pernah diwartakan sbgai lokasi pindah.... Tp Alhamdulillah cuma kampung yang terdekat seperti Air Papan n Tenglu jek yang perlu pindah... Penduduk Kg TG Genting masih berjaga2.... Hujan pun dah berhenti ni... Tp x tau la jap lg kan........

#gambar oleh staff PI1M Sri Damai... -Norman Rashid-

depan PI1M Sri Damai

Dalam PI1M Sri Damai

1 comment:

  1. Dah boleh berenang dalam cbc tu..renang kuak bebas :p

    ReplyDelete