There was an error in this gadget

Sunday, 19 January 2014

Punc kereta xde aircond.,.

Nasib baik la suami aku ni pandai sikit-sikit pasal kereta... jadi suh la die tengok sebab kereta aku xde aircond.. Hubby cek rpanya ade bocor... Die xde mase nk buat.. Jd die suh anta kedai.... RM200 gak melayang gantikan benda yg bocor tu.... Mcm tau2 jek bulan 1 ni asb kuar.. kena saman la, ganti paip aircond la... huhuhuhu... nak buat guane... Nak x nak kena la bayar.. Ye dok.......




Happy family mecari kepah

Petang semalam.. sepupu sepapat, mak cik, pak cik termasuk lah mak aku g mencari kepah.. Bukan kepah jek dapat... Gonggong... kerang, siput dan beliung.... xde la banyak mane tp cukup la untuk dibuat lauk... Aku dpt join pun skejap jek.. Tu pun pas aku balik keje... Hehehehe Pasni ntah bile dapar bkumpul mcm ni lagi..... Tunggu family day bulan 6 ni insyallah...