There was an error in this gadget

Wednesday, 17 April 2013

Sukan Masiswa 2009

Bila belek2 balik gambo lame.... (x lama sgt la...) Rindu plak ngan team netball & team2 lain... Mase sukan Masiswa 2009.. Walaupun ade yg x sependapat... Tapi ini sume kenangan manis utk aku.... Kalo la dpt bkumpul balik mcm ni.... Alngkah indahnyer!!!

Geng Cosmopoint Kuantan

Perbarisan masuk
Tgk persembahan
Netball 1

Netball 2

Netball 3

Malam kebudayaan


Last day....

Buah Zuriat??

Hari tu aku ada terbaca kat Blog Benashaari tentang Buah zuriat http://www.benashaari.com/2010/09/buah-zuriat.html.. Dan Skang aku mencari Buah Zuriat ini.. Mane tahu dengan Izin Allahkan.. Kita hanya berusaha... Walaupun aku br kawen hampir 4 bulan.. Tapi x salahkan untuk mencuba..... Tapi 1 persoalan... Kat mane aku nk dptkan buah ini?????


Buah Zuriat

Isi dalam Buah zuriat

Geram.....

Korang sume mesti eprnah rasa kan... Aku ni lagi la... Lame da simpan eprasaan ni.. Kalo disimpan lama mau aku ni jadi giler... Aku x nk ckp sape n x nak cakap pasal ape.. sebab memasing da besar panjang...... Kite nia de privacy,.. Kadang mase cuti yang terhad kite nk besama keluarga kita... Jadi jgnla jadi pnyibuk nak kaco privacy kami smata2 sbb ko tu bosan... Abes ape yg dplan.. ape yg dirancang tergendala dsbbkan ko.... ckp banyak pun x guna... Aku mals nk ckp banyak.....!!!


Tengkiu Siti blnje bekpes hari ni..

Pagi ni Siti tumpang aku ke Mersing... Seblom anta die kat terminal tu.. Kitorang singgah makan dulu.. Aku mkn lontong & die mkn soto... N then die blanje aku... Thanks yek.. T blnje kepci plak yek.... Nak ayam yg baru tu... hahahahaha