There was an error in this gadget

Tuesday, 19 January 2016

Sahabat susah senang......

Huhuhu diam x diam da berbulan die jauh tcampak di sarawak.. Selama berbulan ni jugak la aku kurangkan sikit xtvt aku... Kalo x.. sana sini bdua..... Bile la awk dpt transfer semannjung yek... jauh benor miri tu.... Nak buat mcm mane.. da tuntutan kerjaya.. Xpe la.. nak buat mcm mane... Nset jek la jadi penghubung.... hahaha Nanti balik sini jgn lupe ole2.... kek lapis ke.. ikan terubuk ke... ape2 jek la... hahahaha





Monday, 18 January 2016

Jalan-jalan cari pasal 2016 part 1

16 jan.. pkumpulan geng ngok ngek buat rombongan ke JB.. Di JB Ina ngok ngek akan tgu kitrg kt Jusco Tebrau.. Tapi minah senget si Ina ni hampeh. kitrg smpai dlm kol 2.. g mkn.. pastu beli tiket wayang.. wayang start kol 4.10 mnt. Wayang da start dlm 5 minit br die smpai.. Hampeh.... hahahah DIe duk JB die paling lmbat smpai..... Kitrg layan citer Langit Cinta.. Lakonan Fazura, Keith Foo, Farid Kamal... Aku x leh mnhayati sgt citer ni... Citer ni kategori sedih... Aku x leh nk mnhayati sangat.. PAsal Geng ngok ngek Si Kak ita, Ina ngan Dayah keding buat lawak.. Secara kebutlan watak dalam citer tu same name dlm hidup kami.. dan ade sikit psamaan...  Hahaha.. Org lain sume sok sek sok sek.. Kitrg bantai gelak dlm wayang.... Pasni tgk wayang aku x nk bawak dorg... xde feel.. hahahaha.... pas wayang kami tawaf jusco tu... Ntah bape kali trun naik tangga... PAstu tgu hsband aku amik.. N then sesi perabih duit kat pandan plak..... Smpai mersing kol 1.20 pagi pastu aku, hsband, kak ita n abg aedy sambung lepak kat syed Ali.. Kol 4 br balik umah..... Lepak woooooo..