There was an error in this gadget

Monday, 7 October 2013

Tuah Amsyah cucu terbaru.....

Malam tadi aku g umah Abg rashid (merangkap sepupu aku)... Nak tengok Aisyah... (anak abg rashid) yg baru melahirkan baby... Hari ni 21 hari da.... Comel jek tengok si kecik ni.... Org lain semua da dapat baby... tapi aku belum rezeki lagi,... Xpe... masih sabar menanti..... Name si kecik comel ni Tuah Amsyah... die ni cucu aku yang keenam kot ( xingt sbb cucu ramau sgt)..... Sebab ape die nk jadi cucu aku... Sebab atok die ngan aku ade lah sepupu... Secara x langsung sikecik ni jadi cucu aku la kan.... weee...... bercucu dah aku..

Tuah Amsyah

5 oktober 2013

5 okt berlangsungnya majlis potong jambul dan berendoi untuk anak saudara aku yang ke 7.. Azhad Harith.. Anak ke 3 dr 3 org beradik... Majlis berjalan lancar dan jujur aku cakap... ini kali pertama aku tengok majlis berendoi.. Siap nyanyi lagu atau doa untuk baby ni.....  Hehehe majlis berlangsung kat umah besan mak aku.. a.k.a umah mak mertua abang aku la... Dekat Felda PAnching Selata, Kuantan.... Geram tgk si kecil yang kuat ngarok ni... hehehehhe


Buaian untuk Azhad



Untuk Azhad Harith

Baru bangun tido....

Kuat ngarok....
Sebelum dipotong jambul...

Molek jek die dlm ni.... siap uk2 lagi tu....