Friday 22 March 2013

Family Angkat

Beruntungnyer aku ade family angkat... dari kcik lagi aku family Angkat... Yg jaga aku mase kecik Bak & Arwah Mak.... Pastu bile diorang da pndah aku dijaga plak Oleh Mak Jah & Abah Haron... Diorang ni keje Hospital.. same ngan mak n abah aku... Jd diorang rotate la....Mak Jah & Abah Haron Ade sorang ank.. Abg haris... merangkap abg aku la kan...... sbb tu aku dijadikan ank angkt diorg... sbb diorang xde ank pmpuan.... & secara x langsung aku jd ank angkat Cik Mat & Cik Non (ayah&ibu)... sbb diorg bjiran ngan aku... n kalo x duk umah Mak Jah.. Aku duk ngan diorg. Dlm family ni aku merangkap kakak @ anak yg sulong... hahahaha. Almaklum la.. Family angkat ni terjadi sbb faktor kerjaya,,, Mak & Abh aku bkerja cr rezki..... Luv u all.....
Aku, Mak bersama Ibu, ayah & Adik2...

Mak. Abah, Abah Haron & Mak Jah

Abah Haron, Mak Jah & Aku

No comments:

Post a Comment