Thursday 7 March 2013

merajinkan diri

semalam off day aku... aku x kuar kemana pun... melepakkan diri dirumah.. keta plak xde.. angah pkai bawak g mlka... hubby plak koje... jd aku kt umah....operasi kemas umah la... hehehhehe... memula basuh baju... 3 trip woo.... da siap baju ngemas bilik, ruang tamu n last skali dapur..... da siap sume... dgn rajinnye aku m'iron' baju2 kurung, melayu n kemeja yg dlm almari......

tiba time nk masak mkn malam, aku tgerak nk masak lebih... x de masak ape pun... just nasi + ayam masak emrah n telur dadar... rupe2nye rzki si angah,.. ngan2 time nk mkn die pun smpai.... lepas jek mkn rilex2 jap pastu g mancing.... dpat ikan belukang jek pun... nk buat haper... da dapat buang balik la... kalo dpt semilang ke... sedap la jugak... kan kan kan..... asam pedas ikan semilang... best wooo.... lg2 mak aku masak walaupun die sdri x mkn ikan tu....

No comments:

Post a Comment