There was an error in this gadget

Tuesday, 16 April 2013

Hangen di pagi hari.....

aku datang keje tgk tmpat aku totallu berubah... Novel aku da dismbatkan ke locker blakang... pen kat tmpat aku da xde... tgal sebatang pensil, sekotak tisu & buku dftar.... Dgn rela hati die ngemas tmpat aku... Nak ngemas sangat gayanyer.. Tmpt ko sdri ko x ngemas.. da mcm sarang tikus... dlm locker ko yg srabut tu ko buat x nmpak jek yek... Ko buat mood aku SPOIL ari ni... Sape yg kenal aku (termasuk family aku n hubby aku) xkan sntuh barang aku tnpa pengetahuan aku.. Sbb mmg PANTANG aku barang aku ni org pandai2 alehkan...... Geram ni... Ade kang aku buat keje diluar kewarasan aku... Disebabkan prangai ko ni lah... Aku rase nk resign,... SABOR JEK LA!!!!!

No comments:

Post a Comment