There was an error in this gadget

Saturday, 20 April 2013

My Twin,...

Mesti korang x caye yg aku ada kembar kan... kembar x sama mak ayah... kembar lain tahun.... hahaha.. Aku pun pelik nape orang ramai ckp aku n dia kembar.. Memang hubungan kami rapat masa kolej.. Tu pun da sem bape ekhh.. Sebabnya rapat pasal duk mnyewa 1 umah kat Sg Isap Kuantan... Aku dak graphic... Iera dak Business... Aku duk mersing... die plak dok jengka.. Dah tu mane datang kembarnya.... hehehehe tapi aku n dia banyak persamaan.....

Permulaan orang kata kami ni kembar.. Masa baru balik dari training bola jaring kat padang haram(padang depan kompleks teruntum kuantan) Balik dari training... kami singgah kolej... mandi manda sebab tunggu abg aku abes class... Jadi masa nak masuk kolej tu ada 2 orang mamat tegur... "adik, Awk ni adik bradik yek".. Aku pandag iera dan Iera pandang aku... Kami angguk jek... Trus masuk kolej... Da siap mandi manda sakan... Aku & Iera turun g kedai beli makanan... Mase  turun tu mamat 2 org ni ade lagi... "adik, awk bdua ni kembar yek" Aku n Iera da pelik.. Pehal plak... Kami iyekan ajek la.. Sbb  mls nk layan... balik dr beli makanan... Slh sorg mamat ni bckp ngan kawan die.. "aKU da cakap da... Diorg ni kembar.. Bukan org lain ni.... Ank sdra aku Ni...." aku ngan iera da kecut perut... Trus naik kolej... Smpai abg aku abes class.. leh plak die ngaku ktorg ank sdra die... Kenal di pun x... Lepas dari kjadian tu ade la jugak yg ckp kami ni kembar.. Padahal kami bukan KEMBAR!!!









No comments:

Post a Comment