Thursday 4 April 2013

Nurse dulu & sekarang...

Aku agak hangen skets etelah terima 1 panggilan dari Hospital Mersing.. die ingtkan aku pasal apppitment aku yg dijadualkan 24.04.2013.. Ok thanks sbb bg tau... tapi yg wat aku hangen tu... Nurse tu boleh marah aku.. pasal aku x g appt mase bulan 3... Hello... aku x g bukan saje jek x nk g... Korang tipon last minute... Petang ni kol ckp esok ade appt... Mase tu aku xde.. berada diluar kawasan... Eh, kalo ko nak batalkan appt aku pun aku x heran la.....
Aku pun x faham.... Mak aku pun pernah kerja hospital sbgai atendant (skang bersara) Ayah aku pun same walaupun driver,,., Layanan dulu n skang lain.. Aku ingt lg arwah atok aku warded.. Layanan mmg ok.. Puas hati.. Begitu jugak mase abah aku warded... Layanan tip top.... Tapi nape ntah nurse skang jd lain... Ni yg rase mcm nk berubah ke hospital swasta ni...



Add caption

No comments:

Post a Comment