Monday 8 April 2013

Rumah Taman VS Rumah Kampung

Mane 1 pilihan aku yek.... Aku pernah duk umah taman dan rumah kampung (seblum ni duk kuarters)... Kalo pattern rumah style kampung aku pernah duduk dari tahun 2001-2005.. pastu kami berpindah ke rumah taman... Dimana Rumah yang parents aku duk hingga skang... Dan aku skang ni berpindah ke umah hubby (umah kampung).. dan suasananya amat berbeza... Bagi aku umah kt kampung lg best... Ade ruang untuk budak2 nak main.. Parking keta pun luas... Leh jek parking suka2 hati...Nak wat kenduri kendara pun senang... kalo umah taman ni... Parking pun susah.... (nasib baik umah aku lorong pertama jd park keta kt blakang umah sbb blakang umah tu taman permainan).. pastu bahaya biarkan anak2 main kt luar umah..... kot2 la kna langgar ke kan.... Nak wat kenduri pun sama... kalo muat untuk khemah.. Mcm mane plak keta2 org yg dttg mkn tu,.... Kna fikir gak tu... Tapi ape2 pun bsyukurlah dgn rumah ape yg kite ade... kan kan kan.....

No comments:

Post a Comment