There was an error in this gadget

Tuesday, 2 July 2013

Anas Haikal

28 hb malam aku btolak ke kuantan... Dan aku tido kt umah abang aku di Beserah,, Selalunya aku tdo dirumah abang aku sorang lagi di Indera mahkota 2.. Tapi kali ni saje berubah angin... 30 hb pagi aku bertolak balik ke Mersing.. Sebab petang tu plak nak ke JB.... X smpai 5 minit kuar umah... Abg aku pun call aku... Die ckp Anas nk ckp ngan aku.... Rupe2nye ni ha ayat die.. "Mak Su, Anas RINDU Mak Su...!!" Adeh, aku plak yang sedih... hehehhehe Aku teruskan la perjalanan balik...

Bile da smpai JB mlm tu... Aku terus call abang aku... nak ckp ngan Anas.. tapi abang aku xde... g Pasar malam katanya.. Anas tinggal ngan mummy kat umah,,, Aku tipon akk ipar aku... Sedih seyh.. Bile si kecik berumur 5 tahun menangis sebab rndukan aku,. RAse nak duk kuantan balik jek... aish!! Sabar la anas.. Ta de mase t MAk Su dtg balik.... Anas da x leh nak sebek2 sebab t da nak jadi abang kan.. kan kan.... MAk Su pun rindu Anas HAikal!!

Anas Haikal

No comments:

Post a Comment