Tuesday 13 August 2013

Jalan sana sini raya ke 2 & ke 3


Ha,,, Raya ke 2 kami konvoi beramai2 ke melaka.. g umah ayah Mad.. family aku jek 2 buah keta... x tmasuk sepupu sepapat aku... keseluruhan 7 bijik keta kot kalo x silap...  Pegi umah ayah pun bukan ape... Da lame x jmpe... Last jmpe mase aku kawen bulan 12 dulu....Lg pun anak ayah, Abg mi sakit (sepupu aku jugak) jadi x salah kali bziarah kan.....Kami tdo 1 malam di melaka.. Tdo di homestay... Malam tu kami buat prank bday utk kazen kesayangan aku... Birhtday die 8hb... tapi kami surprise kan die buat 9hb/... abes bmandikan tepung smpai sliper2 pun putus..... hehehehe sronok mmg sronok.... Mlm kami buat bbq.. makan sate, udang n lamb.... sodap wei... aku sememangnye peminat tegar lambchop... hehehehe.. Pada nekmah,,, hpy bday cousin.... jgn disangka air yg tenang xde buaya.. Ape ko hengat membe2 jek boleh baling tepung kat ko Jah,... heheheh ... raya ke 3 kamo singgah diumah kenalan sepupu untuk beraya.. (yg btulnye nk makan jek).. pastu masing2 bpecah... aku trus balik ke mersing... da mls nk citer banyak.... layan jek gmbar nie.....

Ayah Mad... Pak Cik Aku ler....



NAzirah n aku (kami cousin)
with kak yun....
Kami di raya ke 2
with lala

Si Cilik aisyah yang banyak bertanya

Keluarga aku n keluarga ayah
homestay yang kami sewa

budak yang bakal kena prank bday malam tu...
Ini dia muka lepas kena prank... hpy bday cousin.... 
Makan bsama

dipagi hari.. saki baki tepung untuk prank naimah... hahaha
tunggu mase nk check out jek...

Beraya di umah kenalan sepupu.. Cik Apaw lawan baby tecik smbil buat duckface..

No comments:

Post a Comment