There was an error in this gadget

Friday, 12 April 2013

Semoga mereka yang sakit cepat sembuh....

 Tadi mak telefon aku... Die pergi JB petang ni dengan kak ana... (dah g kot ataupun skang otw). diorang nk melawat menantu mak ngah a.k.a kak tina yang jugak merangkap kazen aku jugak lah kan.. dengar ceritanya sakit dan sekarang ade di HSA JB.. Akux  tahu cerita sebenar.. Tapi menurut kak Ana keadaanya sudah ditahap 4... Dan aku hanya bdoa Kak Tina diberi kesenangan untuk menghadapi ujian ini...
  Selain kak Tina, Dalam sedara mara aku yang sakit ilah Abg Mie anak Ayah... tapi aku x tau kondisi penyakitnye macam mana.. Begitu jugak kak Senah (anak ayah mid) Hingga sekarang masih ebrubat... Keadaan Kak Senanh sungguh berbeza dari dulu.. Die salah sorang kazen terapat aku.....
 Hope semua yang ditimpa ujian ini brsabar untuk menghadapinya... Mungkin ade hikmah disebalik penyakit ini semua.. Dan Penyakit itu adalah penghapus dosa kita....... Bersabarlah.........

Abg Hashim & Kak Tina

Kak Senah, Aku & Hanis

No comments:

Post a Comment