There was an error in this gadget

Tuesday, 9 April 2013

Telur penyu......

Korang tau ape itu telur penyu... Die mcm bola pingpong.... Tapi korang jgn la g kokak plak bola pingpong tu.... Telur penyu ni skang susah nk dapat.. Sebab Penyu merupakan haiwan yang diancam kepupusan.... Kalo ade pun telur penyu ni,... Tu ha kat belah pantai timur... Aku pun da lame x makan telur penyu ni... Dah bertahun2 la jugak... Tibe2 leh teringin kat bnda ni... Ape kes??? Haish sabo jek la bile tgh lapo n diuji dengan ingatan yang amat baik terhadap makanan... adeh.......


Isi dalam telur penyu

Same mcm bola pingpongkan.....

No comments:

Post a Comment