There was an error in this gadget

Thursday, 27 June 2013

Ramadhan kembali lagi...

Tidak smpai 2 minggu lagi.. Kita akan menyambut Ramadhan Al Mubarak... Berbeza kali ini... Buat prtama kalinya aku akan menyambut bulan ramadhan sebagai isteri orang... hehehehehe Kalo seblum2 ni ikut hal sendiri nak masak atau beli... Skang xleh dah... Hubby da request suh masak... Hehehe

Dan setelah 2 tahun berturut-turut aku kerja di bazar ramadhan.. tahun ni aku x leh da nk keje... Sebab musababnya sebab aku da kerja kat sini.. Jadi pasni aku g bazar bukan sebagai penjual tetapi sebagai pembeli... Selama 2 tahun bergelar peniaga bazar ramadhan... Banyak pengalaman yang aku kutip... Dan ia sedikit sebanyak mewarnai kehidupan aku.. Dan AKu pasti akan merindukan cousin terapat aku.. Naimah & Nailah.. same2 meniaga bazar.. Banyak suka duka yang kite lalui... Nampaknye tahun ni kite da x meniaga lagi.. Lala.. ko pun nun jauh di UNIMAP sana... Naemah plak sibuk dengan sukan di UIAnya.. dan aku plak bz dengan keje2 aku.... Aku rndu korang..!!!!

Tunjuk ajarku sipooottt sedooottt!!!

Lauk peberet aku... 

Department murtabak

Department rojak.... hehehhe

2 comments:

  1. wah tak pernah ada pengalaman berniaga kat bazar ramadhan,serius kagum tengok peniaga2 yang dah buat persiapan awal2 lagi sebelum buka gerai.

    selamat menjalankan tugas sebagai tukang masak a.ka. isteri he3....

    ReplyDelete
  2. Aleasara... 1 pengalaman yg cukup indah... Kite leh tgk ragam orang.. ragam pembeli yang cerewet.... dan itu satu ekseronokan bagi kami... hehehehhe

    Pasal tukang masak pd hubby utk bulan ramadhan tu.. Insyallah akan dilaksanakan sebaik mungkin...

    hehehe Slamat mnyambut bulan ramadhan....

    ReplyDelete