There was an error in this gadget

Thursday, 25 July 2013

berejam menunggu nama dipanggil...

Semalam masa interview.. semua calon dikehendaki datang pada pukul 9 pagi di MBJB aras 1... Aku sampai diorg suh duk bililk meeting.. AKu ingatkan yg datang interview ni 10 orang.. Skali hamek ko nak sangat.. 30 orang.... Nama dipanggil mengikut susunan abjad... dan aku orang yang ke 20... beku da aku menunggu... Bilik meeting tu plak mak aih... sejuk giler.. dari kol 9 pagi tu... pukul 12.15 tghari baru nama aku dipanggil... Encik hubby siap bleh membuta dalam kereta... Die cakap da penat tdo, die layan plak movie.... Aku yg menunggu tu, dari berdebar bagai terus xde rasa pape.... Lepas nama aku dipanggil... bermulala proses interview... n aku kat dalam tu x smpai 10 minit pun... Mungkin sebab aku blajar bidang lain kot... Ye la.. Aku belajar grafik... Tibe2 terjebak dengan pen. peg teknologi maklumat ni ape kes??/ hehehehehe.. k la.. mls aku mrapu byak2.... Plan cari ikan kerapu lagi baik.... masak 3 rasa.... jgn rasa bersalah plak yek.....!!

Majlis Bandaraya Johor Bahru

Sempat possing sementara menunggu nama dipanggil

sebahagian dari 30 orang yang hadir
Jeng jeng jeng... Nama da dipanggil skang hanya menunggu untuk masuk bilik interview..

No comments:

Post a Comment