Sunday 28 July 2013

Kehilangan lagi...

Al-Fatihah untuk Allahyarham Rosnah Binti Abd Hamid atau lebih dikenali sebagai Kak Senah... Arwah menghembuskan nafasnya malam tadi lebih kurang 9.30 malam... Dalam kol 10 malam aku gerak ke rumahnya di Felda Sening Kota Tinggi... Sampai dalam pikul 12 lebih... Dan balik semula ke Mersing dalam 2.30 pagi dan sampai dirumah pukul 4.30 pagi.. Biarlah arwah pergi dengan tenang.. Dah lama die menanggung sakit paru-paru rosak. Dan sekarang aku hilang seorang lagi sepupu kesayangan.. Kami amat rapat dan aku teramat sedih dengan kehilangannya.. Semoga kau tenang kat sana kak dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman... Selepas ini aku kehilangan seorang kakak (walaupun sepupu hubungan kami amat baik) yang sudi berkongsi rasa dengan aku.. Aku rindu kau kakak!!! AL Fatihah.....

Arwah Kak Senah dan aku...

No comments:

Post a Comment